Наш адрес: 40035 г.Сумы ул.Интернационалистов 5, офис 5. Номера телефона, viber: 050-95-85-536,

Приветствую Вас Гость | RSS

Регистрация Айвон

Система скидок

 

Система скидок 2015

 

 

 

Для отримання максимальної знижки

кожну Кампанію залишай своїм Клієнтам новий каталог кожну Кампанію збільшуй кількість своїх Клієнтів.

 

Сума Твого замовлення залежить від:

  1. Кількості Клієнтів
  2. Розміру замовлення кожного Клієнта


Свій дохід Ти обираєш сама!
Знижка на замовлення – це Твій реальний дохід!

 

Розмір Твоєї знижки визначається для поточного замовлення за сумою каталожних продаж.

  • До суми каталожних продаж враховується: вся продукція з каталогу; продукція з лого-флаєру; продукція «Рожева стрічка»; продукція, тимчасово відсутня на складі; іміджева продукція без знижки Представника

  • Знижка на COBO-продукти становить 10% незалежно від суми замовлення

  • Знижка діє лише на поточне замовлення

  • До суми каталожних продаж не враховується: продукція з флаєру «Розпродаж», набір-сюрприз

  • Попередньо відсутні товари з авто замовлення зберігають знижку замовлення, в рамках якого продукція була замовлена, і не впливають на розмір знижки на поточне замовлення



Лидерская модель 2015 года


Інструменти для роботи:

1. Каталог

КаталогЦе – основний інструмент Вашого бізнесу, це – вітрина Вашого магазину. Використання одного каталогу на всіх Клієнтів – прямий шлях до отримання мінімального прибутку. Ви можете заробляти значно більше! Забезпечення кожного Клієнта каталогом – перший крок до професіоналізму і, звісно, – максимального прибутку від улюбленої справи. Залишивши каталог у Клієнта, Ви надаєте йому змогу детально ознайомитися з усім спектром продукції "Ейвон", показати його рідним, а також друзям, які завітають. Таким чином, Клієнт розмістить максимальне замовлення, а Ви отримаєте максимальний прибуток. Кожен професіонал думає наперед, прогнозує перспективу свого бізнесу, тож Вам просто необхідно мати запас каталогів для Ваших потенційних Клієнтів. Хочете заробляти більше, але не знаєте де знайти Клієнтів? Завжди носіть каталог із собою – Ви обов’язково їх знайдете!
Ефективне використання Каталогів >>

 

 

2. Таблиця кольорів

Таблица цветов

Для правильного вибору декоративної косметики має бути дійсно професійний підхід", – вважають експерти "Ейвон". Підбір декоративної косметики залежить, перш за все, від кольору шкіри та волосся, власних смаків Клієнта, а також від типу бажаного макіяжу. Найбільш зручними і точними інструментами для підбору декоративної косметики, окрім Демо та пробних зразків, є Таблиці кольорів. Вони були розроблені нашими експертами саме для того, щоб Ви могли якісно і професійно підібрати потрібний тон для обличчя, відтінок помади, тіней та лаків для Вашого Клієнта. Використовуйте їх у своїй роботі!

 

 

 

3. Лого флаер

4. Стартовий набір

Він створений спеціально для того, щоб вже на перших стадіях Вашого бізнесу Ви мали можливість професійного підходу до кожного Клієнта. Стартовий набір – це супер-вигідна пропозиція придбання пробних зразків продукції, яка надається Вам лише один раз у період перших трьох Кампаній співробітництва з "Ейвон".

Стартовий набір являє собою набір інструментів для демонстрації:

Тож, якщо Ви зареєстровані не більше ніж три Кампанії та ще не скористалися нагодою придбати великий Стартовий набір за вигідною ціною (всього 45,00 грн!), обов’язково замовляйте. Ви побачите ефект від Ваших презентацій!
Код набору – 99007, кількість 25 одиниць.

Також Ви можете обрати маленький Стартовий набір за ціною 30,00 грн кількістью 15 одиниць (Код - 92923).

 

5. Демо-программа

Демонстраційна программаДля професійного підходу до кожного Клієнта, була розроблена постійна ланка продуктів під назвою "Демо". Вони існують спеціально для демонстрації новинок наступних Кампаній на зустрічі з Клієнтом. Демонструючи реальні розміри, справжні "живі" якості продукту та розповідаючи про нього Клієнтам, Ви дійсно набуваєте іміджу професіонала з краси та маєте нагоду збільшувати як кількість Ваших Клієнтів, так і суму Вашого прибутку.

Більш детально про Демо на сьогоднішню Кампанію читайте у журналі "Мій Avon".

 

 

 


Каталог

Успішні Представники AVON роблять більше, а ніж просто продають продукцію. Завдяки продукції AVON, вони пропонують своїм Клієнтам красу та впевненість у собі.
Це дуже важливо для нових Клієнтів, які ще не користувались AVON, а також для існуючих Клієнтів, яким ти хотіла б продати новий продукт.

 

 

 

Догляд за шкірою

• Особистий досвід – це сильнодіючий фактор, який формує остаточне рішення Клієнта о купівлі таких продуктів. Поділись своїм власним досвідом або розкажи про досвід іншого Клієнта.
• Розповідай не тільки про важливість догляду за шкірою – дай Клієнтові можливість оцінити текстуру, аромат та консистенцію продукту.

 

 

 

 

 

Декоративна косметика

 

  • Жінки всього світу у захваті від неї.

  • Губні помади продавати легше за все. Продаж тільки однієї помади може призвести до продажу всієї лінії!

  • Покажи Клієнтці, як вона виглядає без якогось продукту, а потім попроси порівняти її вигляд, коли продукт нанесений.

  • Використання зразків AVON може трансформувати загальний інтерес в конкретне замовлення.

  • Дізнайся більше про догляд за шкірою та декоративну косметику AVON на навчанні для Представників (за більш детальною інформацією звертайтеся до свого Координатора)


Обираємо маску для обличчя

Маски для обличчя – це інтенсивний догляд за шкірою. Вони роблять усе: починаючи з розгладження тоненьких зморщечок до знищення прищиків. Перед тим, як зайнятися власне доглядом за шкірою, визначте свій тип шкіри й уважно вивчите етикетки з описом косметичної продукції. При цьому враховуйте, що необхідно заново оцінювати тип своєї шкіри принаймні двічі на рік, у залежності від сезону: маска, що ідеально підходила влітку, може пересушувати шкіру узимку. Навіть дуже жирна шкіра має потребу в додатковому зволоженні в зимові місяці, і навіть нормальна шкіра може страждати від періодичної сухості.

Якщо у Вас чутлива шкіра і є схильність до алергії – поставтеся з особливою увагою до інгредієнтів, особливо, зверніть увагу на наявність фруктових кислот у складі маски. З погляду косметології, рослинні компоненти кращі – вони натуральні, мають м’яку дію, природний аромат та фітоароматичний ефект. Але з медичної точки зору це збільшує ризик алергії – через використання рослин разом із консервантами. Формальдегіди, що додаються у продукт для збереження свіжості натуральних інгредієнтів, можуть викликати роздратування на чутливій шкірі. А маски, що мають мало консервантів, чи не мають їх зовсім частіше мають обмежений термін дії чи придатності і мають зберегтися у холодильнику. Для заспокійливого ефекту шукайте у складі інгредієнтів камфору та ромашку, для додання сил – тонізуючи добавки, наприклад, розмарин чи м’яту.

Вирівняння шкіри за допомогою тону, коректора і пудри

У цьому процесі дуже важлива черговість, тому для простоти сприйняття давайте розіб'ємо його на пункти:

  1. На очищену шкіру обличчя ми наносимо тональний крем. Колір тонального крему повинний 100% відповідати відтінку вашої шкіри чи бути ледве світлішим. Нанести тон Ви можете і пальчиком, але шар тону вийде тонкішим і рівнішим, якщо Ви будете використовувати спонж. Наносити тон треба легкими рухами, ні в якому разі не втираючи його в шкіру. Чим тонкішим є шар тону – тим краще.
  2. Використовуємо рідкий коректор для шкіри навколо очей. Дуже часто ми зневажаємо цим засобом, залишаючи темні плями й набряклості навколо очей без уваги. Коректор для очей має дуже тонку структуру, і, правильно підібраний, цілком успішно справляється з цими проблемами. Він повинний бути на один тон світліше, ніж обраний Вами тональний крем, саме в цьому випадку він виглядає природно і дає максимальний ефект маскування. М'який, що тане коректор, дуже обережно наноситься на шкіру повік , щоб сховати темні кола.
  3. Використовуємо твердий коректор – олівець. Твердий коректор, звичайно, продається в циліндричному футлярі і має властивості закривати проблемні місця, ледве підсушуючи їх. Він повинний точно відповідати тону шкіри. Використання тону більш темного чи більш світлого тільки збільшить проблему і зверне на неї увагу. Коректор може наноситися спеціальною щіточкою чи пальцями. Пальці, передаючи тепло коректору, дають більше можливостей для рівного нанесення, щіточка береже шкіру від можливого влучення жиру з кінчиків пальців - вибір за вами. Коректор повинний застосовуватися безпосередньо на місце, яке треба сховати й область довкола нього. Він також може застосовуватися на почервонілі області біля носа.
  4. Пудра. Саме пудра додає обличчю сяйво і робить його колір однорідним. Професійні візажисти віддають перевагу розсипчастій пудрі. Саме ця пудра лягає найбільш рівномірно і на тривалий термін матує шкіру обличчя. Легка розсипчаста пудра, наноситься на все обличчя великою кистю для макіяжу. Надлишки можна забрати цією же кистю чи пухівкою.

Пілінги та скраби - різниця

Слово "пілінг" (і його синонім "ексфоліат") можна перевести як "ошкірювати" або "сильно скоблити". Мова йде про видалення,верхнього ороговілого шару шкіри. Залежно від відлущуючих речовин, пілінг буває хімічний, механічний, лазерний і т.д. Кожний різновид пілінгу робить більш тонким роговий шар, видаляє дрібні комедони, полегшує доступ до більш глибоких шарів шкіри, розширює пори й зм'якшує шкіру. Процедура також підсилює розподіл кліток базального шару, і шкіра стає гладкою і світлою, здобуваючи більш молодий і здоровий вид. Поверхневий пілінг робиться за допомогою двох основних інструментів - скраба й гоммажа. Вони містять абразиви рослинного або "промислового" походження - гладкі кульки з полімерів, і природні сапоніни. У натуральних скрабах використовуються розмелені горіхові кісточки кокоса або мигдалю, – саме вони "зіскрібають" верхній шар омертвілих кліток.
Для більш чутливої шкіри варто використовувати маски – плівки - їхній вплив більш м'який й не травмує шкіру.

Пілінг може бути також хімічним – ті клітини, які відпрацювали не зіскрібають, а розчиняють. Це відбувається завдяки наявності в пілінгових кремах фруктових кислот: молочної, яблучної, лимонної. Деякі пілінги містять ферменти, найчастіше в сучасній косметології використовуються ферменти, що добувають із фруктів, наприклад папайї або ківі.
Частота проведення косметичного пілінгу головним чином залежить від стану шкіри, але вона не повинна перевищувати одного-двох разів у тиждень. Наноситься пілінг круговими масажними рухами від центра обличчя до периферії по висхідній.


Перевага парафінової маски для рук?

Мабуть, парафінова маска, або обгортання, - це найпоширеніша процедура по догляду за шкірою рук. Помітна різниця між станом шкіри до й після парафінової маски, а також приємні відчуття під час неї роблять цю процедуру надзвичайно популярною.Парафінова маска робить подвійну дію. Спочатку за рахунок того, що Ви при нанесенні маски обертаєте руки гарячим рушником або надягаєте спеціальні рукавички, спостерігається тепловий ефект, під дією якого розширюються пори й підсилюється потовиділення і, поліпшується крово- й лімфообіг. У результаті теплового впливу відбувається глибоке прогрівання кистей, тому знімається напруга м'язів і зв'язувань, біль у суглобах.

За рахунок посилення мікроциркуляції збільшується надходження води до епідермісу , і шар парафіну не дає їй випаровуватися в повітря. Завдяки цьому досягається гарне зволоження шкіри. Потім маска дає компресійну дію. У результаті спостерігається ліфтинг- - ефект, шкіра розгладжується, стає підтягнутою й тонізованою. Ці ефекти парафіну й спричиняються високу популярність парафінової маски, що може широко застосовуватися, як вихід для шкіри, що постраждала від холоду та, як омолоджуюча процедура для шкіри з віковими змінами, як зволожуюча процедура для зневодненої шкіри, а також, як відхід для клієнтів із захворюваннями суглобів кистей рук.

 

Різниця між туалетною водую (Eau de Toilette) і парфумною водою (Eau de Parfum)?

Різниця полягає у співвідношенні концентрації ароматичних олій і алкоголю, і, відповідно, у стійкості та інтенсивності аромату. Найбільший зміст ароматичних олій у парфумах. Далі йде парфумна вода і потім туалетна вода. Саме тому ціна аромату залежить від форми випуску (парфуми, парфумна вода і туалетна вода). Чоловічий лосьйон після гоління спеціально розроблений для шкіри обличчя і тому містить зовсім незначну кількість ароматичних олій, щоб уникнути подразнення й печіння при застосуванні. Лосьйони після гоління також мають у своєму складі зм'якшуючі компоненти, такі як гліцерин, що забезпечують заспокійливий і зволожуючий ефект.
Термін зберігання парфумів в оригінальній упаковці?
Звичайно цей термін складає 3 роки. Потім ароматичні олії починають розпадатися. При цьому вкрай важливо зберігати парфуми у власній оригінальній упаковці, подалі від прямого сонячного проміння, і берегти від різких перепадів температур.

 


Клиенты среди нас
 

Все люди, которые окружают нас, могут стать нашими Клиентами!!! Конечно, это в первую очередь родственники, друзья, соседи, коллеги. Это люди, с которыми ты общаешься в магазинах, клубах, офисах, на предприятиях. Среди тех, кого ты знаешь, каждый может стать твоим Клиентом.
ВСЮДУ ВСЕГДА ВСЕМ ПРЕДЛАГАЙТЕ ВОЗМОЖНОСТИ AVON!
Прежде всего, обратись к своим знакомым и родным. Именно они являются твоими потенциальными Клиентами. Поэтому один из основных методов привлечения новых Клиентов — это список знакомых. Давай составим его, внесем туда всех, кому уже сегодня ты можешь показать каталог.

  • Родственники

  • Коллеги

  • Знакомые из института, одноклассники

  • Знакомые

  • Знакомые по увлечениям

  • Знакомые по учреждениям, клубах


Обрати внимание!

Твой сегодняшний список — это лишь начало, ведь любой из этих людей может рекомендовать тебе своих друзей, родственников. Будь готов к увеличению количества Клиентов.
Обращаясь за рекомендацией, делай это в конце встречи, например, так: "Оксана, возможно, у тебя есть знакомые или друзья, которые тоже заинтересованы в использовании высококачественных косметических средств AVON и согласятся воспользоваться моими услугами?"
Запомните эту фразу: "Назови мне, пожалуйста, кого-то…?

Кто продал тебе... 

  • -костюм
  • -платье
  • -галстук
  • -очки
  • -постельное белье
  • -одеяло
  • -колыбель для ребенка
  • -корм для животных
  • -мотоцикл
  • -машину
  • -квартиру
  • -холодильник
  • -пылесос
  • -кондиционер
  • -кухонное оснащение
  • -шины
  • -чемодан
  • -визитки …

Кто...?

  • -ищет возможность создания собственного дела, но не знает, как начать и не имеет достаточного капитала;
  • -сидит дома с ребенком и ищет возможность дополнительного дохода с свободным графиком
  • -закончил ВУЗ, но не знает, куда пойти работать;
  • -учится в институте и хочет работать;
  • -уже имеет бизнес, но ищет новые возможности получения дохода;
  • -приехал из другого города и не может найти работу по специальности;
  • -требует больше денег, но не знает, где их можно заработать;
  • -уже работал в сетевых продажах или занимался прямой продажей
  • -устанавливает телефоны;
  • -работает в туристической фирме;
  • -играет с тобой в теннис
  • -ходит с тобой в бассейн, на шейпинг, аэробику
  • -ходит с тобой в одну спортивную секцию

Кто профессиональный...?

  • -повар
  • -пекарь
  • -няня
  • -врач
  • -медсестра
  • -стоматолог
  • -терапевт
  • -фермер
  • -инженер
  • -подрядчик
  • -конструктор
  • -статистик
  • -наладчик антенн
  • -продавец
  • -социальный работник
  • -оператор банка
  • -мастер ремонта обуви
  • -тренер танцев
  • -агент недвижимости
  • -работник ЗАГСАа
  • -мастер по ремонта телефонов…


Прими за правило каждый день брать не меньшее 3-х рекомендаций во время каждой встречи.


Совет
1. Обязательно поговори со своим Координатором о методах получения рекомендаций.
2. Спроси рекомендации у всех своих знакомых.
3. Делай подарки своим Клиентов за рекомендации (например, дари за это пробный образец).
4. Задавай вопросы и фиксируй особенности рекомендованного.
5. Если Клиент отказался от заказа или продукта, попроси порекомендовать кого-то, кому этот продукт может быть нужен.
6. Мотивируй Клиента к привлечению своих знакомых. Например, предложи купить 2 помады: себе и подруге, и в подарок получить пробный образец следующей кампании
7. Создай дневник "Источник", в который записывай контактные телефоны всех потенциальных Клиентов.



Продовжуй шукати нових Клієнтів.
Задоволені Клієнти розкажуть про тебе іншим і будуть рекомендувати тебе своїм знайомим!


Зроби вправу:
Кількість існуючих Клієнтів x 3.
Кількість потенційних нових Клієнтів! x 3.
Кількість доданих нових Клієнтів!
Усього Клієнтів (A + B + C).
Середнє замовлення Клієнта*.
Потенційні продажі (D x E)!


Використовуй досвід найбільш успішних
Замовляй додаткові каталоги та заохочуй своїх Клієнтів розповсюджувати їх серед своїх друзів і сусідів.
Розповсюджуй каталоги у всіх культурних центрах твого району: школи, бібліотеки, лікарні та поліклініки, магазини, спортивні клуби тощо.
Попроси своїх родичів, друзів, співробітників і просто хороших Клієнтів розповсюдити кілька каталогів серед їхніх знайомих.
Охоплюй такий прошарок населення, як пенсіонери.
Не забувайте про чоловіків.
Залишайте каталоги із зразками для тих Клієнтів, з якими не можете зустрітися.
Нагороджуй своїх помічників зразками продукції та додатковими каталогами.
*Перетвори власних помічників у Представників, поступово навчаючи їх обслуговувати Клієнтів. Це є правильний шлях до позиції Координатора.


"Сила 3-х" може значно збільшити твою базу Клієнтів. Це просто та дуже ефективно: кожен день розмовляйте про AVON із трьома новими людьми і просить їх назвати імена ще трьох людей, якім можна розповісти про AVON.

Використовуйте «Силу 3-х» кожен день, щоб:
Збільшити Клієнтську базу.
Збільшити свій дохід.
Збільшити кількість потенційних Представників AVON у своїй команді, якщо Ви оберете для себе Лідерську програму від AVON.


Предлагаем другим отличную возможность дохода с AVON и делимся уверенностью в преимуществах сотрудничества.

Ти можеш розпочати з часткової зайнятості або зробити співробітництво з AVON основною роботою.
Як? Просто поділись своїми власними враженнями та розповідай про можливості основного або додаткового доходу з AVON друзям, знайомим, родичам та колегам.
Ми пропонуємо тобі створити власний бізнес, обравши в якості партнера світову корпорацію AVON.
Це зможе кожен! Тобі не треба бути експертом або мати особливий рівень освіти. Все, що потрібно для початку, вже підготовлено для вас AVON. Навчання, web-ресурси, інструменти, які допоможуть бізнесу рости, та проста система, якої треба дотримуватись. Лідерська програма від AVON - це шанс, який допоможе тобі отримати необмежені, проте абсолютно реалні прибутки. Це можливість одержати той рівень доходів, який ти вибереш – без обмежень.

 

Вибір за тобою! Коли ти сама собі Директор, твоє життя повнстю змінюється. Ти вирішуєш,коли прокидатися, що ти будеш робити зі своїм днем. Це вирішуєш тільки ти!
У тебе є можливість збільшувати прибутки кожні три тижні.
З'єднання можливостей прямого продажу з енергією мережевого маркетингу робить твої фінансові можливості безмежними. У тебе є можливість одночасно отримувати дохід від збільшення Клієнтської бази і від створення власної структури.
У тебе є можливість створити процвітаючий і стабільний бізнес, якщо ти постійно обслуговуватимеш Клієнтів і збільшуватимеш особисті продажі, а також збільшувати особисту команду Представників, яких навчиш отримувати максимальну знижку.
Найголовніше те, що ти ти можеш це зробити!


Ланцюжковій продаж дозволяє пропонувати продукцію, що мають відношення до якогось одного продукту, про який іде мова.
Ось приклад збільшення замовлення на косметику:

"Ти замовляєш тіні для повік "тріо". До гарного макіяжу очей, крім тіней, треба замовити туш. А ті бачила нову туш для вій із гнучкою щіточкою? Може, ти хочеш додати її у своє замовлення – адже туш треба змінювати кожні 2-3 місяці. Ти віддаєш перевагу чорному або темно-блакитному кольору?"
Щоб зацікавити Клієнта збільшити своє замовлення, пропонуй йому продукти інших категорій. Використовуй усю різноманітність продуктів AVON, щоб пов’язати замовлення Клієнта з ще якимось продуктом, наприклад:
"Я впевнена, тобі сподобається новий крем Anew протии зморшок. Але догляд за шкірою не зупиняється лише на обличчі. Лосьйон для покращення контурів тіла AVON покращує зовнішній вигляд шкіри та допомагає шкірі виглядати більш молодою та гладенькою. Замовляємо?"
Продаж набором або серією об'єднує три або чотири продукти для ще більшого замовлення. Визнач, чого вона (він) бажає та запропонуй три або більше продуктів. Наприклад:
"Сказала, що шукаєш гарний подарунок для своєї доньки на свята.. Може, їй сподобається набір для макіяжу у сумочці? Можемо почати з тіней для повік "тріо", додати блиск для губ. Та покладемо усе це у гарну сумочку"


Презентації продукції. Це один з методів, який дозволить за короткий час отримати велику кількість замовлень.
Запросить на презентацію:
"Пропонуємо Вас відвідати вечірку " AVON "!Приходьте та познайомтеся з продуктами та аксесуарами від AVON. Впевнена, що Ви будете задоволені співвідношенням ціна/якість. Після вечірки у Вас залишаться зразки продукції та новий каталог. Чекаю на Вас у п'ятницю з 19:00 до 21:00 години за адресою______________".


Запрошуючи на вечірку, запропонуй кожному привести разом із собою одного-двох друзів Сплануй цей захід ретельно, і ти отримаєш безліч нових Клієнтів.
Місце. Твій дім або дім Клієнта, друзів, членів родини — це дуже гарний вибір. Необхідно прослідити, щоб для всіх, кого ти запрошуєш, були місця.
Інструменти. Використовуй каталоги та продукцію, зразки та демо-продукти, посібники та брошури, листівки.
Демонстрація продукції. Розташуй кількість продукції так, щоб Клієнти могли побачити її.
Структура:

  1. Коли твої гості прийдуть, обов’язково познайом їх друг з другом.

  2. Розкажи про Компанію.

  3. Розповідай про продукцію, одночасно пропонуючи присутнім тестувати її.

  4. Дай відповіді на запитання.

  5. Роздай каталоги та запропонуй обрати продукцію, яка їм подобається.

  6. Надай персональну консультацію.

  7. Запропонуй стати твоїми постійними Клієнтами, зафіксуй контактні дані присутніх.

  8. Прийми замовлення, які вже є.

  9. Домовся про персональну зустріч.